Szukamy asystentki/asystenta

Szukamy asystentki/asystenta

Kochasz pracę z dokumentami i cyferkami?

Lubisz porządek?

Umiesz analizować sytuację i dobierać do niej odpowiednie rozwiązania?

To jest idealna praca dla Ciebie.

RITTER EKSPERCI FINANSOWI

Szuka kandydatów na stanowisko:

ASYSTENT(KA) DS. DOKUMENTACJI KREDYTOWEJ I OFERTOWANIA

Miejsce pracy: Bydgoszcz

PROFIL KANDYDATA:

Jeśli,

•               dokładność to Twoje drugie imię,

•               potrafisz czytać ze zrozumieniem,

•               nie męczą Cię papiery,

•               kalkulator i cyferki to coś dla Ciebie,

•               umiesz utrzymać porządek,

•               lubisz się uczyć i szybko przyswajasz wiedzę,

•               lubisz pomagać innym a jednocześnie jesteś asertywny(a),

•               nie przeszkadza Ci praca w samotności, a jednocześnie umiesz pracować w zespole,

•               lubisz doprowadzać sprawy do końca,

to być może jesteś osobą, której szukamy.

Szukamy bowiem osoby na stanowisko asystenta/asystentki ds. dokumentacji kredytowej i ofertowania.

Kilka słów o nas

Ritter Eksperci Finansowi to uznana marka na rynku kredytów hipotecznych. Działamy w branży od 14 lat. Wartości, które są nam bliskie to uczciwość, dokładność, szybkość i życzliwość. Dlatego ciągle się uczymy, aby oferować klientom najlepsze rozwiązania, dążymy do jak najwyższej koncentracji na działaniach, które podejmujemy oraz każdego klienta witamy kubkiem gorącej herbaty lub filiżanką aromatycznej kawy 

Co będziesz robić na tym stanowisku?

Będziesz odpowiedzialna/y za

•               liczenie zdolności kredytowej w kalkulatorach banku,

•               dostosowanie oferty do sytuacji klienta zgodnie z procedurami bankowymi,

•               przygotowanie i wysłanie klientom listy wymaganych dokumentów potrzebnych do złożenia wniosku kredytowego,

•               przygotowanie dokumentacji potrzebnej do złożenia wniosków kredytowych,

•               sporządzanie notatek w crm,

•               rejestrację wniosków w systemach wewnętrznych firmy i na platformach banków,

•               kserowanie i skanowanie dokumentów,

•               dbanie o porządek na dysku firmowym

•               dbanie o właściwy obieg dokumentacji,

•               archiwizację dokumentów,

•               odbieranie poczty i telefonu służbowego

•               wspieranie ekspertów kredytowych w codziennej pracy.

Czego oczekujemy?

Zgłoś się do nas, jeśli masz naturalne predyspozycje opisane na początku tej aplikacji, a ponadto:

•               świetnie sobie radzisz z obsługą komputera i sprzętów biurowych,

•               masz wykształcenie minimum średnie,

•               jesteś gotowa/y wziąć udział w 2 tygodniowym bezpłatnym szkoleniu, po którym dokonamy wyboru najlepszego kandydata na podstawie wyników testu wiedzy

Dodatkowym atutem będzie Twoje doświadczenie pracy w banku lub w roli pośrednika kredytowego.

 W ZAMIAN OFERUJEMY:

•               zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na okres próbny (1-3 miesięcy 4300 brutto)

•               kolejna umowa na czas określony 1 rok (negocjowanie warunków umowy )

•               udział w licznych szkoleniach,

•               wolne weekendy.

Jeżeli to ogłoszenie Cię interesuje to prześlij swoje CV i list motywacyjny na adres: biuro@rittereksperci.pl.

Prosimy o dołączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Formularz kontaktowy






    Skontaktuj się z nami

    Telefon: 730 240 100